Playground Jaaroverzicht 2007

2007 was een mooi jaar voor de Playmates van Playground Agency. Op alle mogelijke fronten werden successen behaald, feest gevierd en plezier beleefd. Olga was met Nailed by Nikita favoriet van Quentin Tarantino, Carlijn scoorde in BelgiŽ met haar Chť covershoot, Marcella werd Playmate van het Jaar, Merel baarde opzien met een aantal fantastische shoots, Melisa werd gevolgd door een ploeg van Playboy TV en Dorien scoorde een rol in de film Moordwijven en de nieuwe clip van Di-rect. En dit is nog maar het topje van de ijsberg want het is teveel om op te noemen. En ook dit jaar waren er weer veel feesten en partijen in de vorm van o.a. de Playboy Club Partyís, diverse Meet & Greets en de inmiddels legendarische Playground Hawaii Party. Dit alles en meer vind je hieronder in het Playground Jaaroverzicht 2007. Het was voor ons een leuk jaar, in 2008 gooien we er nog een schepje bovenop. Wij wensen jullie prettige kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar. Keihard werken, keihard feesten.

Liefs,

Dorien, Olga, Marcella, Melisa, Carlijn, Merel en Sidney

17-12-2007 11:39 | Link | Media

Deze weblog is powered by Argeweb