Playground Jaaroverzicht 2008

image

Met grote tevredenheid kijken we terug op 2008, een jaar waarin de Playmates die zich hebben verzameld in Playground Agency weer flink van zich lieten horen en vooral zien. Marcella Nihof scoorde wereldwijd met haar hoofdrol in een Armin van Buuren videoclip, Carlijn Carter werkte aan opmerkelijke shoots, Meike Schulte werd Playmate van het Jaar, Olga Urashova nam ondanks alle aanbiedingen ijskoud een sabbatical, Mai-Lan werd door Hugh Hefner uitgenodigd voor een wereldwijde shoot op The Mansion en we moeten nog steeds bijkomen van het exclusieve maar o zo geslaagde verjaardagsfeest van Merel Trip. And last but not least: Dorien Rose. Waar je ook kwam, je zag Dorien. Met vele billboards, rollen in diverse projecten en clips  maakte zij haar naam als Nederlands succesvolste Playmate waar. En ook voor het nieuwe jaar staan er zoveel nieuwe projecten en feesten op stapel dat we met veel voldoening en vertrouwen afscheid nemen van het afgelopen jaar. Dat doen we wederom met het Playground Jaaroverzicht 2008. Wij wensen jullie een voorspoedig 2009, dat al jullie dromen mogen uitkomen. Keihard werken, keihard feesten. Liefs en bedankt voor het afgelopen jaar, Dorien, Marcella, Carlijn, Merel, Mai-Lan, Meike, Olga & Sidney.

29-12-2008 14:06 | Link | Media

Deze weblog is powered by Argeweb